fisa

dungun, terengganu, Malaysia
this blog is specially created for all FiSA members. This is the medium where all of us can share our opinions, ideas, get new information and many more!

Friday, March 4

tahniah.

maaf atas kelewatan mengemaskini blog. ada masalah teknikal sikit. haaa, kali ni nak cerita pasal family dayyyy yang berlansung pada 26 feb yang lalu. walaupun hanya 28 ahli fisa yang hadir, akan tetapi kita berjaya merangkul tempat kedua tewas dengan hanya 4 mata dari tempat pertama. ulangan, EMPAT MATA TEWAS. akan tetapi, kami tetap bangga dengan pencapaian pada hari itu. kalau dibandingkan dengan ahli kelab lain, kelab kita yang paling sikit ahli yang hadir. terus terang, kami agak kecewa. akan tetapi, apabila melihat semangat mereka yang hadir, perasaan kecewa tu semua ditolak tepi. masing masing bersungguh sungguh bersukaneka dan hasilnya amat memuaskan. tahniah kepada ahli fisa yang hadir menyumbangkan tenaga dan mengorbankan masa anda. tahniah dan terima kasih dari kami, exco fisa.









 p/s: tiada istilah manjakan siapa siapa dalam tampuk pemerintahan kali ini. semoga lebih ramai yang melibatkan diri dalam aktiviti yang akan datang. what's next???? dinner! :)

1 comment: